Pertunangan Blogger Fatin Liyana & Dr.Anwar Fazal

December 22, 2014,8 Comments

Assalamualaikum semua kesayangan Puterymemory .
Sihat? Alhamdulillah .


Mabruk alaikuma .


Blogger Idol saya Dr.Fatin Liyana dan  juga Penulis Idol saya  Dr Anwar Fazal .
Siapa tak kenal Fatin Liyana ? Boleh google laju laju ,

Kapatin ! tahniah ! 
sungguh kagum dengan serikandi negara .
baru sahaja dinobatkan antara serikandi negara oleh Dr.Hasmah .

hebat bukan?
 sungguh kagum teruja ,malahan buat saya lagi bersemangat untuk berjiwa besar macam sis fatin .

InsyaAllah .
Tahniah juga untuk Dr.Anwar Fazal 
moga perjalanan ini dimudahkan hingga akhirnya .

Siapa pula Dr Anwar Fazal?
Dr Anwar Fazal merupakan salah seorang Doktor juga penulis Novel DIAgnosis yang sudah saya khatam buku tersebut dengan ikhlas hati  mungkin .
Sungguh memberi impak kepada kehidupan baik baik .Jika pembaca dari blog saya ingin menjadi 
orang baik baik betul baik sungguh mungkin .InsyaAllah carilah buku Diagnosis .Eh promote pula .
DIAGNOSIS 
  Buku terhebat pernah saya baca

dan .
tunggu kemunculan 
DIAGNOSIS II

sebab hasil gabungan tulisan Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal juga tercoret di kertas tebal tersebut .





Semoga perjalanan bahtera pertunangan dua nama hebat ini diredhai Allah hingga akhirnya .







Sweet sangat ! 
yang penting mereka seiras .Saya percaya jodoh pasti ada jua iras muka kita walaupun ada yang mengatakan tak sama .Eh ehhe . InsyaAllah .ada sesapa iras saya tak? Heheh .



  
                bersama ibu Dr Anwar Fazal 





Kat sini saya paling tertarik 1 benda mungkin .

 " NOTE BOOK 2015 "

yes,benda yang paling penting dalam hidup saya juga notebook dan juga kalendar .
Boyfriend saya buat ketika ini .
itulah ! senang bila adanya .memudahkan urusan .Jadi sangat sesuai ianya dijadikan hadiah hantaran sebab kita dah di penghujung 2014  .

Wah sekejap je kan !




Keluarga sebelah FL





Eh ,Blogger Datin Najah pun ada kat situ .Sahabat baik FL :')






InsyaAllah semoga pertunangan ini diberkati olehNYA .
Sama sama kita doakan untuk Blogger hebat ini .

Alhamdulillah  kak fatin  :')




You Might Also Like

8 comments:

  1. comelnye FL.. baru tau harini FL bertunang dengan AF.. dok short form selalu dlam blog dia kan.. tapi memg agak dah AF tu sapa.. heehhee..

    ReplyDelete
  2. Ramai yang mencari Berita ini pada minggu lepas... Sehingga blog saya juga turut terkena tempiasnya.. Terima kasih di atas perkongsian info... ;)

    ReplyDelete
  3. akhirnya..

    bakal kawen gak..tahniah cik F.

    ReplyDelete
  4. Tahniah kerana Fatin Liyana telah 'ditempah' Anwar Fazal. Harapnya majlis kahwin akan berlangsung pada Januari 2015 .. hoho ...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete