Syazwane Fauzi :)

September 26, 2013,0 Comments

Hello guys!
Kenalkan dia Sahabat aku ;


Hampir 10 tahun kami berkawan .
Wane sebenarnya aku xde ape sangat nak tulis pape untuk kau .huh membazir masa aku je kan . Hmm jap .....  *sebak*

Tapi .

aku terfikir macam mana aku boleh rapat dengan kau . kau sape aku nak rapat .xde ape lah .

tak penting 

tak hensem pulak tu . eh .


Tapi kau tahu .Tuhan seakan tahu tentang kehidupan kita .

aku tak tahu kenapa ada je something yang sama tentang kita .


kau pernah terfikir?


No !
aku ..

aku sebak bila fikir kenapa hidup kau sama dengan hidup aku .


aku 
tak perlu sesiapa 
untuk aku hadapi hidup 

tapi tuhan hadirkan aku .. 

seseorang yang ada kehidupan yang agak sama macam aku .

kau .   Tuhan hadirkan kau .


Tuhan kenapa hidup dia begitu begini .
biarkan aku keseorangan 
aku tak perlu sesiapa untuk dibandingkan hidup dan pegang pada kata "Kita sama "
sebab aku nak hidup kau bahagia lebih dari aku .

aku tabah dengan semua .

belajar rajin_rajin kat negara orang .
Jordan .

Itu impian aku dulu .
tapi tuhan hantarkan kau kesana untuk aku .


aku tak boleh conteng panjang_panjang tentang kisah kita
sebab aku tahu pasti ramai yang membaca .

biarlah tuhan je yang tahu hidup kita bagaimana dan bagaimana .

Assalamualaikum .

Love Dunia Akhirat .
from Labu 


P/s :time sekola dulu ;sokmo gado .

kau : weh aku labu kau labi .
aku : eh mane bulih aku labu kau labi .

memang labu labi lah . Itu lah kawan bila kau gila aku pun gila ngoks!  HAHAHA :P


Wani ; kau tahu kan aku tak suka orang tahu tentang hidup aku .
coretan ni .aku paksakan diri untuk coret
biar orang tahu aku sayang persahabatan kita. aku sayang family kau .
aku sayang semua dugaan dan ketabahan .
sebab aku tahu tuhan akan hadirkan kita Pelangi .

Ingat susah mana pun kita , belajar kejar kerjaya sampai kaya boleh bantu semua mereka .



S A B A R .
InsyaAllah :_ )

Jangan pergi dulu sebelum aku pergi .
Ini nurkilan terakhir jika aku tiada .

tiada data  internet ok :P ! 

Assalamualaikum ! T_T :)



You Might Also Like

0 comments: