Blog Bukan Untuk Famous .Part 1`

December 17, 2013,16 Comments

"Awak dah femes sebagai model tak perlu femes sebagai Blogger "


itu statement apa?

Actually saya bukan sesape .Blog saya tak femes dan tak rajin pun untuk cari pengikut /follower blog ,try tengok kotak FOLLOWER tue haaa T_T  memang tak minta orang ikut sebab bagi saya Blog untuk kita berkongsi +*juga tambah income hidup.Untuk memfemeskan diri memang tak larh ,before this blogger pun saya just buat duit untuk jadi tukang taip SAHAJA .satu entry rm20 pun cukup lah .untuk buat duit tabung kahwin ye dok?:D *opps calon xde lagi* seriously memang tak nak femes sebagai Blogger .Kalau nak jeles ke hape ,rasanya tak perlu sebab Blog saya memang tak ada pengikut kalau stalker tu ada larh kan . so ,tak perlu nak pertikaikan ,dah femes nak femes lagi ,Oh tidak *Nisa Kay ! nak tishuuuu wuwuwuw T_T *



You Might Also Like

16 comments:

  1. Replies
    1. eh ! yeke .tak larh cik nisa kay lagi cun taw ;)

      Delete
  2. ina pun sama akak xkejar followers atawpun fofular.. hehehe. asalkan ada org sudi berkongsi suka duka perkongsian hidup.. akak ni cantik la.. model rupanya.. hee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye dear ;) ada juga yang tanya kalau Terfamous canne,bagi saya jika famous haruslah jadikan satu platform supaya orang boleh ikut "jejak baik kita " .tak salah famous .asalkan iannya akan jadi bermanfaat :') thanks sharing . *terharu *

      Delete
  3. wahhh tuan punye blog pun comel...

    ReplyDelete
  4. yeke... tp blog ni dt d hati saya..opsssss. ;p

    ReplyDelete
  5. Oh xde calon lagi ek? Ada can lagi nie he...23c

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  6. Famous tak menjamin apa apa pun.... be a smart blogger not famous blogger....

    Ps;selalu jenguk insta je...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hha .. insta kan .boleh stalk gamba .hee .Emm betol tu .asalkan dapat bagi something yang bermanfaat untuk pembaca ;D itu satu kepuasan ! indeed .

      Delete