Lifestyle

Wah PuteryMemory ada bodyguard?

October 23, 2014,2 Comments

First time ada bodyguard 




Sekarang saya ada tiga Bodyguard .
Oh .dua hari lepas .saya ke Danga Bay tak sangka tiga jejaka muda hensem sanggup jadi my bodyguard . eCeh !

Best tak?
Mestilah ,sape tak suka ada bodyguard.
Siapa ?
Oh ada lah .

Yang penting bodyguard saya mestilah hensem hensem !

Sape nak apply boleh pm okay?
*bodyguardtanpagaji*

So apa yang saya rasa bila jenjalan ada bodyguard?
Rasa selamat ? !
Mestilah .

Rasa kelakar pun ada .
Ahahhaha .

Kenapa bodyguard saya ni semua lawak lawak ?

ada longkang ,ada air kat jalan ,ada kon kat hadapan .semua dia warning .

Eh ,hati hati ada kon kat depan ! eh air ! *sebab time tu lepas hujan* eheh .
Saya apa lagi .Terkekekek gelak .

Huhu Bestlah korang bertiga ni !

So kalau korang baca blog saya .jangan nak perasan hensem ya!
haha.

Bila ingat balik .
Eh ,kesian kat mybodyguard .
tapi tak pe .

Sebab korang macam suka ja jadi bodyguard saya .HaHaHa *gelakjahattutupmuka*


opps AHAa!
yang paling best salah seorang belanja saya minum .

Oh mestilah .
bodyguard saya mestilah kena baik budi, baik tingkah laku dan tak kedekut .
Ehheh .


Okeh .

Anyway .Thanks to my bodyguards .
Nanti jika saya perlukan korang .
Kena bertindak pantas okeh .


Tanpa sebarang alasan .

Okeh .


Firdaus
Ridhwan
Adi .

Mention nama siket kasi femes .

Burbye Selamat Sore pembaca  ! xD




You Might Also Like

2 comments:

  1. blogwalking jap . jangan lupa singgah :) . . http://blogparihh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. saya dah singgah dan follow di blog ini,

    saya join blogger area mega giveaway

    singgah la disini:
    http://mimpicoklat.blogspot.com/

    ReplyDelete