kedaicenderamata

TYPO di NUsentral

April 26, 2015,0 Comments

Typo


Assalamualaikum awak semua .

Happy weekend !
So how your weekend? Pegi mana?
Okay tadi saya ada pegi satu kedai .
TYPO !
Yes nama kedai dia TYPO .
kat Nu sentral.
shopping complex baru kat KLcentre tu lah awak .



Typo Nu centre

Dalam tu semua barang yang saya suka .
semua ada .

Especially orang yang gila seni macam aku ni .Ehehe

Kedai dia .hipster gila ,
sesuai lah untuk korang yang suka deco / barang peribadi yang klasik atau ada seni , macam seni kayu ,botol ,tali ,kertas , 

dan untuk korang yang cari barang craft cantik .

Semua ada untuk party .
Nak party apa ? birthday? Wedding?
Nak photoshoot ala ala omputih ? ala ala unik gila tu?
Semua ada lah .


Sangat pasti 
kalau  photographer yang gila seni .

Memang suka lah barang barang dalam kedai ni .
Yelah umtuk photoshoot cantek2 dan unik memang barang barang dalam kedai ni lengkap sangat! .



Typo Nu centre

Typo Nu centre

Typo Nu centre

Typo Nu centre

Typo Nu centre



Hoyeh ! Excited !
kenapa?
sebab dah jumpa kedai utk deco bilik saya  nanti taw .
So untunglah kedai kedai yang menepati citarasa aku ni .

Sebab apa?
Sebab ..


Dapat review free 
dari 
www.puterymemory.com

Tahniah .
Eh .hha

Yang penting .
Aku sukaaaa gilaa .


Muahciked utk kedai itu .

Thanks korang yang sudi baca .

''Thousand of Memories "

You Might Also Like

0 comments: