Simpanan paling murah untuk rakyat Malaysia yang kurang berkemampuan -SSPN-iplus

April 26, 2016,0 Comments


Assalamualaikum awak semua :) Sihat ?

Terharunya korang yang sudi singgah hari hari baca blog Putery Memory nih . Kita nak naness . heee Okay mesti korang tertanya-tanya kan Mar buat apa Hi-Tea bersama warga PTPTN hari tu kan? tak takut ke dah laa tak bayar lagi hutang . hahhaha .

Opps . Heee
Sebagai orang yang pernah berbudi dengan PTPTN rasa macam terpanggil untuk pergi ke HI-TEA PTPTN bersama bloggers taw.  Kita bukanlah kacang lupakan kulit, rasa beruntung tahu sebab adanya pinjaman tabung pendidikan oleh PTPTN ni, Kalau tak ada PTPTN mungkin Mar pun tak dapat sambung study dan teruskan pelajaran dalam ijazah kaunseling nih . Alhamdulillah . 4 tahun dgn PTPTN . Terima kasih yang amat PTPTN .

Pada hari tersebut, PTPTN memperkenalkan produk baru mereka iaitu SSPN-iplus. Sebelum ni pernah dengar sspn-i je kan . Tapi sekarang SSPN-iplus lagi banyak faedahnya.


Apakah SSPN-iplus ni?









Antara pakej-pakej SSPN-iplus :
korang boleh pilih pakej ikut kemampuan korang tahu .

(1)INTAN    (2)DELIMA    (3)TOPAS    (4)ZAMRUD    (5)NILAM    (6)BERLIAN



Mar suka tengok pakej yang SSPN-iplus sediakan, sebab rakyat Malaysia yang tak berkemampuan pun boleh menabung, hanya dari RM30 , murah sangat . Tak kan tak mampu hanya RM1 sehari kan .

Mar sendiri dah teruja dengan  produk ni, belia macam Mar memang boleh pilih SSPN-iplus ni tahu. Sebab apa, bila dah habis belajar ni ada yang mengganggur, ada yang buat freelance , ada yang kerja kontrak , ada yang baru je start keje , fresh graduate yang baru start keje biasalah gaji mesti biasa biasa je lagi kan, dan duit simpanan pun tak ada lagi. So bagi Mar memang bagus sangatlah pilih SSPN-iplus . Yes . memang untuk kita kita yang kurang berkemampuan .


Kalau nak dibandingkan dengan yang lain . Memang inilah simpanan yang murah .
Memang rasa terpikat dah ni . Korang macam mana? Mar pun tak sanggup kalau nak simpan mahal mahal  tiap tiap bulan sebab fresh graduate faham faham je la kan . HEEEEE tapi yang mampu boleh simpan banyak sikit okay .


Dan yang paling best *nakmatik*  SSPN-iplus ni juga menyediakan insuran, memang bagi penyelesaian betul . Pening taw Mar, sebelum ni tak tahu nak pilih insuran mana sebab  banyak sangat. So di samping kita menabung kita juga diberi perlindungan serta merta . Wah inilah yang Mar cari . Akhirnyaa . hhe 

Yes sebab tu lah Mar teruja sangat nak share dengan korang ni , kalau tak best mar pun malas nak share . HEEEEE .












Lagi satu , SSPN-iplus ni juga ada buat cabutan WOW untuk pemegang akaun taw. Pembukaan akaun sebelum 31 MEI 2016 bakal membawa pulang hadiah lumayan . Ouch . Yang paling teringin sangat, hadiah tempat pertamaaa tuuuu . Bestnya . 

Jom kita bukak akaun sama sama .
Eh lupa , Mar dah bukak . Jom cepat korang .

Nak tahu lebih detail boleh klik sini  :



Bye , terima kasih sudi baca blog Putery Memory :)
Harap sudi Komen & share :)


You Might Also Like

0 comments: