Kawal Kencing Manis

Milagro Kopi Patawali Penawar Kencing Manis

December 02, 2018,2 Comments

COFFEE PENAWAR | Hi Semua! Mar pasti korang semua mesti suka sangat minum coffee kan? lagi lagi suka lepak di kedai kedai kopi hipstur sekarang ni. hehe TAPI kalau dapat kopi yang boleh buat sendiri kat rumah lagi best KAN?! tak payah lagi bersesak sesak hadap jem semata nak minum coffee. Lepas tu lagi best bila dapat Coffee yang Sihat pulak KAN? Mar share dekat korang semua, coffee sedap dan sihat ni iaitu MILAGRO COFFEE PATAWALI .


Mesti semua tertanya tanya kenapa minum coffee ni boleh sihatkan tubuh badan kita? 
Ya BETUL! Korang 
Minum 2 Sachet Je Lepas 3 Jam Bacaan Gula Dalam Darah Dah Turun !



Milagro Coffee Patawali | Milagro coffee adalah minuman biasa, 7 in 1, halia garam gunung dan lada hitam bersama robusta dan arabica dan bahan istimewanya adalah EXTRACT PATAWALI . Woah! Patutlah ianya memberikan kesihatan terbaik terhasil dari PATAWALI rupanya.

Satu penyelidikan saintifik telah dibuat mengenai rawatan bagi pesakit kencing manis menggunakan herba dalam Milagro Coffee yang telah dilakukan oleh penyelidikan dari UITM Puncak Alam, Selangor, Mereka mendapati bahawa terdapat pengurangan yang ketara pada bacaan gula dalam darah selepas meminum Milagro Coffee secara konsisten selama sebulan.


Fakta kajian UITM dari Puncak Alam Shah Alam :




Kajian Patawali/akar seruntun/ batangwali adalah unsur seperti unsur insulin  tetapi secara asli insulin tumbuh-tumbuhan. Ia membantu untuk menurunkan gula, control dan maintain bacaan gula dalam darah, mencegah darah tinggi, alahan, asthma, gout, sakit sendi, demam malaria, tenaga batin, awet muda (antioxcidant) dan meningkatkan sistem imune dlm badan. Khasiatnya juga seperti makan ulam ulaman.

💥Ada Halal Jakim
💥Tested Nutrition fact By SIRIM
💥KKM di Bawah BERVERAGE & FOOD lulus under trial 1 year
💥100% safe dan natural tumbuh-tumbuhan.
💥Buatan Malaysia
💥Minuman berformula sangat di rekemen


 Milagro Coffee Patawali Di TV Al Hijrah

CARA MINUM:
Perlu di amalkan secara teratur setiap hari .  .
Cara minum 2 x sehari . Pagi & juga Petang
1) Pagi Perut kosong sebelum sarapan
2) Petang pukul 2-6 petang sahaja jangan minum malam hari.

TINDAKBALAS


Cara pengambilan dan Tindak balas atau Healing Crisis
                                                                                                                                                            Cara pengambilan:-
Jika bacaan gula lebih drpd 8 di syorkan 2 kali sehari pagi perot kosong sebelum sarapan dan minum petang antara pukul 2 -6 petang . Jangan minum malam sekiranya tidak melakukan aktiviti berat.

Jika bacaan bawah 7 keatas, di syorkan 2 kali sehari.( Bila dapat bacaan Dan cantik hendaklah tetap maintain minum Milagro Coffee 1x sehari pun cukup memadai)

Jika ada makan ubat hospital/insulin,jarakkan masa pengambilan 1-2 jam, minum panas2  (jika Ada tindak balas itu biasa untuk menserasikan dan membuang segala yg toksid  tersimpan di badan. Beberapa Hari akan hilang. Kerana sebenarnya Khasiat Patawali sedang berkerja, Sekiranya gula tiba2 tinggi jangan risau kerana proses pemecahan lemak sedang berlaku dan minggu ke2  atau ke3 akan ada penurunan . Dan penurunan level by level( berperingkat2) Ada yg penurunan drastik dan kurangkan ubat hospital. Dan tetap minum teratur dan konsistant, Mengikut tahap seseorang punya ubat-ubatan.

Simton tindak balas Seperti:-

1)Muntah-muntah.
2)Sakit-sakit badan.
3)Sakit kaki, hujung tangan, hujung kaki, sakit sebelah tangan, sakit kepala serta pening sedikit atau membuang air besar dan kecil, sekirannya yang ada sakit jantung akan ada rasa getaran di jantung ketika minum hendaklah mundar mandir khas untuk pesakit jantung, agar jantung berfungsi proses pengepaman secara normal, dan agar jantung tidak terkejut dengan proses penerimaan khasiat patawali. Setelah itu mengambalikan tenaga dan akan ada perubahan selepas 2 atau 3 minggu. Ada 3jam ada 3 hari ada yang 6 hari seminggu atau 3 bulan.  Mengikut tahap serious sesuatu penyakit yang ada di dalam tubuh badan pesakit itu sendiri.

Selalunya bukan kerana tidak sesuai dengan produk kerana itu bertanda baik yang mana sistem sel-sel bergerak memperbaiki saraf-saraf yang rosak dan membuang toksid2 kerana khasiat patawali sedang berkerja memperbaiki sistem didalam tubuh badan yang rosak

TESTIMONI MILAGRO COFFEE :
Korang semua boleh tengok semua testimoni di bawah, yang mana Milagro Coffee Patawali ni memang membantu  mereka yang ingin dapatkan kesihatan terbaik . Alhamdulillah . Mar pun tumpang gembira taw. Nanti nak bagi ibu Mar sendiri cuba. Moga moga boleh turunkan kadar gula dalam darah.


















KLIK UNTUK VIDEO:


Mar beli hadiahkan untuk ibu taw! Sesiapa yang nak cuba Milagro Coffee ni boleh terus dapatkan  sebab ianya sangat murah. Mar sendiri pun dah cuba rasa sangat berkhasiat & pekat. 

HARGA :-
1) 1 KOTAK RM66 (20 sachet 10 hari) termasuk pos

2) 2 kotak (40 sachets 20 hari) RM125 DARI RM139 termasuk pos


3) 3 kotak ( 60 sachets 30 hari) RM186 DARI RM198 termasuk pos


Harga tersebut di atas adalah untuk Sememanjung Malaysia


 Sabah, Sarawak, Bruneindan Singapore ikut Post Code postage





CONTACT : 
 60192702676 
012-3702676 
013-5122676
INSTAGRAM milagro_coffee
TWITTERMilagro Coffee



ATAU

Check out Kopi Patawali
( Milagro Coffee ) for RM57.00. 

You Might Also Like

2 comments:

  1. Rabia menang contest milagro ni kak..sekali dengan buku hehehe..

    ReplyDelete
  2. Yes i am totally agreed with this article and i just want say that this article is very nice and very informative article.I will make sure to be reading your blog more. You made a good point but I can't help but wonder, what about the other side? !!!!!!Thanks un curso de milagros

    ReplyDelete