Fashion

Jenama Mewah Louis Quatorze Lancarkan Koleksi Handbag Spring / Summer 2019

March 01, 2019,2 Comments

Hai Everyone!
Mar baru je ke pelancaran jenama mewah Louis Quatorze di Metrojaya Midvalley.
Louis Quatorze telah melancarkan koleksi SPRING / SUMMER untuk tahun 2019. Untuk korang yang belum pernah ke Louis Quatorze di Midvalley ianya terletak di Level Ground Floor Metrojaya MidValley Megamall .
 
Are you ready guys for Louis Quatorze new collection?!
Nampak tak dalam box hitam ni? Yes! Koleksi baru Louis Quatorze. Excited! 
Majlis pelancaran dimulakan dengan meriah sekali dan Louis Quatorze memperkenalkan koleksi SPRING/SUMMER yang sangat menambat hati Mar. Teruja & excited bila pihak Louis Quatorze merasmikan dan membuka kotak hitam tersebut.


Koleksi Spring/Summer  Louis Quatorze 
SIMPLE-EXCLUSIVE-TRENDY-MODERN
Rekaan koleksi ni memang trendy & cheerful vibe. Sesuai untuk semua peringkat umur, remaja hingga ke orang dewasa. Paling penting ianya nampak moden walaupun simple kan? Koleksi ini juga sesuai untuk semua majlis samaada majlis besar atau pun kecil, ia juga sesuai dikenakan dengan fashion street wear. Kalau pakai memang stylo habis !
Koleksi Summer/Spring - HITAM
Okay masa pelancaran tersebut, LQ melancarkan salah satu koleksi yang berwarna hitam, memang Mar cair sangat T_T. Please someone buy for me! Warna kegemaran handbag adalah warna hitam. Walaupun banyak kat rumah bag warna hitam tapi akan tetap nak beli warna hitam juga. Lawaaa sangat kan? #FavouriteColourForever!


Koleksi Spring/Summer - Warna Biru Muda
Dan ini pula warna biru muda ala ala turquoise kan? entah, hehe tapi macam lawa juga taw! Nampak soft je. Kalau beli kat Ibu Ibu ni mesti suka gila. Mar pun suka jugak warna ni tapi warna hitam tadi lagi buat Mar terpikat . Ianya hadir dalam bermacam jenis bentuk & style yang berbeza. Ala ala Clutch pun ada. Love semua lah! err .

ANTARA KOLEKSI KOLEKSI MEWAH DI LOUIS QUATORZE, MID VALLEY



Sumpah semua lawa lawa, memang cair habis. ekekke . Oh ya, buat pengetahuan anda semua, Louis Quatorze - Louise adalah nama salah seorang anak raja french & Quatorze pula adalah angka 14. So maksud LQ ni adalah anak raja ke 14 mungkin tahun ke 14, if i'm not mistaken la. Kalau suka jenama ni mestilah kena tahu history -the meaning of LQ taw taw. 

Ehem! dah berkenan ke tu Mar? bag yang Mar pegang tu RM1xxx . Sebelum shopping kita kena window shopping dulu sampai lebam okais?

LEATHER-MAKING WORKSHOP
Masa majlis tersebut, ada bengkel untuk buat bag comel ( card holder) ni taw. Best dapat pengalaman ni. Thankyou Louis Quatorze

Putery Memory bersama Puteri Awani (Both ur princess?) eh!
So untuk anda semua yang berminat dengan koleksi ni Mar syorkan korang terus ke
Louis Quatorze di Midvalley taw.
Visit Now! : 
LOUIS QUATORZE
Metrojaya MidValley Megamall Ground Floor. 

INSTAGRAM

@louis_quatorze

Thanks reading !
Love. xoxo

You Might Also Like

2 comments:

  1. 2-2 puteri yang comel.. nak pilih yang mana satu nie ek?

    ReplyDelete
  2. 1st time datang sini n follow.... salam kenal dr www.sishawa.com

    ReplyDelete