SEMINAR RICHWORKS DR AZIZAN OSMAN PERCUMA | DAFTAR SEKARANG!

December 19, 2020,2 Comments

Hai Semua | Alhamdulillah dah hampir 4 bulan Mar run bisnes. Sesiapa yang follow Mar punya instagram mesti tahu Mar dah start 1 bisnes @Marskin.hq bulan 9 baru baru ni. Doakan okay! 

Jadi bila buat bisnes ni mesti nak ada sifu juga untuk formula formula marketing kan. Kalau dekat Malaysia ni Mar suka juga ikuti seminar dari DR Azizan Osman. Best korang pernah join tak? 


Kalau korang nak mantapkan bisnes boleh join seminar Program Kuasai Marketing 2021- Formula Zero Kos Marketing.  Seminar ni akan bantu usahawan atau bakal usahawan di Malaysia untuk bangkit berniaga dan step-up untuk tahun 2021 dengan menggunakan teknik pemasaran yang betul dan tingkatkan jualan berkali ganda! best kan? Jom lah join, Mar pun akan join taw! 

Inisiatif ni akan bantu kita semua yang terkesan dengan krisis pandemik COVID-19 sepanjang Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan ( PKP) ni , jadi jangan lepaskan peluang. Richworks memang membantu sangat, kalau korang nak tahu sebanyak 777 usahawan terdiri dari perusahaan kecil & sederhana (PKS) dalam & luar negara ikuti Program Mentoring RichWorks telah menjana jualan lebih RM2 bilion pada tahun 2020. Nampak tak betapa hebatnya seminar dari Mentor Datuk Wira DR. Azizan Osman .

Jadi untuk tahun 2021, beliau ingin membantu semua usahawan dengan lonjakan jualan bisnes berkali ganda lagi. 

Korang boleh tengok  video montage di bawah :

Selama 12 tahun RichWorks beroperasi ia sudah pun membantu lebih 1100000 (1.1juta) usahawan untuk ubah hidup & bisnes mereka dengan lebih baik. Perjuangan selama 12 tahun dalam melatih dan membimbing PKS terbukti dalam membina usahawan dari Zero to Million! 

Jadi apa tunggu lagi, nak kuasai Marketing 2021?

Berapa banyak Zero "0" yang nak di-Gandakan? Ingat lagi Sales pernah dapat RM0? Ingat lagi sales bila capai RM100 yang pertama? Ingat lagi perasaan capai sales RM1000 yang pertama? Dah lupa perasaan capai RM10,000 yang pertama? Dah pernah capai RM100,000 pertama dan pernah jatuh? Dah capai RM1 juta yang pertama? So what's next guys?

Ilmu pemasaran berubah, pasaran berubah, dan RichWorks sentiasa percaya dengan RESULTS sebab Result Matters.


Untuk kali ini Richworks nak taja 3000 pendaftaran terawal 100% adalah PERCUMA‼‼ 

JADI CEPAT CEPAT DAFTAR DI
 http://www.zerokosmarketing.com

  • Tarikh : 25-27 Disember 2020 ( Jumaat - Ahad)
  • Masa : 9:00 -6.00 petang
  • Tempat : Aplikasi Zoom Webinar 

Sosial Media  :

Facebook page : Azizan Osman 

Korang boleh kongsikan berita baik ni kepada 10 kawan kawan yang lain juga okay! Untuk maklumat lanjut dengan segera boleh hubungi di talian : +60 19-244 2244. Selamat maju jaya! :)


You Might Also Like

2 comments: