Saya Maafkan :') Walaupun P E R I T

May 13, 2013,0 Comments

Malam ny Putery sangat_sangat sedih di atas tindakan seorang hamba Allah yang sangat baik hati tu .

Maaf saya susah sangat menangis if sedih

TAPI

Saya sangat-sangat mudah menangis apabila nak marahkan seseorang .

Ya Allah Ampunkan semua hamba_hamba Mu .

Aku xkuat .

Tapi ..

Dengan secalit kata
"Jangan tidor selagi belum memaafkan semua orang dan berdoa agar Allah ampunkan dosa orang lain. Fikirkan kebaikan semua orang dan lupakan semua kebaikan kita pada orang. 
P E R I T untuk memaafkan :'|thanks Prof Dr Muhaya ~


Aku try untuk Maafkan dirinya .


whateverlah ,aku ke,saya ke,yang penting putery kuat untuk maafkan orang tu .Be Professional please /.




sELAMAt Malam semua insan yang sentiasa menyokong putery :')

You Might Also Like

0 comments: