Blogger hebat

BILA 4 BLOGGER BERTEMU

February 26, 2015,2 Comments




Hello Gurls !
Ouch ! tak sangka jumpa dengan sahabat Blogger di tempat yang sama .
Kita punya minat yang sama kah? eh eheh 

Pergi keseorangan ,jumpa dua sahabat baik Maryam dan juga DJ muda Ewana FM ,Lia Omey .
Dan dikenalkan pula dengan orang cantik manis asal dari negeri yang sama .Ewah !   Hai blogger Yuyu Atiqa ,salam kenal ,dulu tak kenal pun ,now owh! ,orang kelate jugak rupanyaaa .
Eheh sep kito !kihkih Peluk Cium ciked ! xoxo 






Actually susah nak jumpa kawan yang ada passion yang sama macam kita ,apa yang kita suka ,apa yang kita buat .Yes! Tersangat sukar ! So sebab tu i tak kisah bila bergerak sendiri ,mencari minat sendiri ,melakukan hobi sendiri .

Yang penting berusahalah selagi ada jalan ,itu panduan hidup saya .

Saya suka Public speaking setting /Motivation ,
so ada tak yang ada hobi macam saya ?Eh 
Itulah saya ,apa yang saya minat ,saya akan berusaha apa adanya untuk capai,untuk terapkan dalam diri dengan semua kemahuan hidup .
Asalkan ianya bukan benda yang sia-sia .

Percaya pada diri sendiri sangat penting.
Okay untuk pembaca kat luar sana ,Kalau korang tak minat ,jangan paksa diri korang untuk minat apa yang orang lain  minat .
Just be yourself yah !
Eheee .




Hope one day ,we can meet again gurls  .
Bye !

Thanks for reading .



You Might Also Like

2 comments: