Lifestyle

Masih Mengemis Ilmu Tulisan

March 22, 2015,2 Comments



Assalamualaikum dari lubuk hati .




Aku penggemar buku , 
yang mungkin korang belum tahu .

Benda yang paling perit dalam hidup aku,
kehilangan buku,
buku yang penat lelah aku kumpul duit untuk dapat & beli,
atau 
buku yang aku sayang sampai mati 
tiba tiba hilang sepi ,
aku simpan ketat mati dari kecil hingga kini.
tapi dugaan banjir lenyapkan semua 
Sangat pedih terima hakikat 
Tapi 
aku tetap terima 
Dan kini
aku bertatih sendiri untuk buat buku sendiri
aku minat puisi indie ,
kau tahu apa itu indie ,
kalau tak tahu jangan lepas cakap 
sampai aku unfriend dekat facebook .
Maaf ,
aku dah unfriend kau kau
yang tak faham maksud setiap tulisan itu .
Okay ,
mungkin nanti aku nak korang support aku
dari tepi simpang belakang
dan mana mana lah
yang pasti ,
aku nak berdiri di atas minat sendiri .

Okay terima kasih beribu
untuk mereka dan kau
yang faham aku .


Sekian sepi 
dari aku .

-Bukan Manusia Aneh

You Might Also Like

2 comments:

  1. indahnya bait2 kata. unik. bukan bait2 kata biasa. mmg sah penggemar puisi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih athirah .doakan mar boleh bukukan nanti .Ameen :')

      Delete