Lifestyle

Pencapaian dalam hidup

March 14, 2015,2 Comments





Assalamualaikum semua !

Alhamdulillah ,
baru balik bertugas di luar .

Sebelum ni sibuk di pejabat je ,minggu ni terpaksa saya dan 2 lagi sahabat handle Kursus Motivasi Kerja untuk penjawat awam di Melaka .


kami juga sebagai penceramah untuk memberi ceramah motivasi tentang kerjaya selama 4 hari di sana.
Well,
kenapa saya kata ia salah satu dari pencapaian hidup saya?
yes ,sebenarnya inilah passion saya ,iaitu sebagai Motivator,memang saya minat motivasi dan juga sebagai public speaker .
Alhamdulillah ini adalah peluang saya utk saya belajar dan cari pengalaman dalam hidup ,lebih lebih lagi ia sangat selari dengan bidang yang saya ambil di Universiti ,iaitu Ijazah Kaunseling dgn kepujian .




Day 1




Day 2


Day 3



Day 4













Aktiviti berkumpulan para peserta ,sangat sporting !








Malam Persembahan & Makan Malam bersama Para Penjawat Awam


Pesembahan dari peserta ,sangat hebat semua berbakat di pentas !


Ini memang rare  ,
ehe dijemput untuk naik stage poco-poco bersama .
Okay memang lepas ni kena belajar .hhe
*takpandaisangat*






Majlis penyampaian sijil & hadiah cabutan bertuah 







Ini adalah ketua di antara mereka yang banyak membantu dalam kursus ini .
Tahniah Encik Zul ,



Tempat penginapan peserta dan kami penceramah 







Second Day








Mereka Penjawat Awam Hebat !

Saya percaya hari ini boleh mengubah apa yang bakal terjadi hari esok .Bangkit dengan usaha InsyaAllah tuan tuan & puan puan semua  ! Stay fabulous yah!




Terima kasih utk pengalaman .

Syukur ke atasNya .

Boleh click Link di bawah utk tahu .
Cik Adik ni memang suka kan Motivasi .Haip ! hhe
http://www.puterymemory.com/2015/02/bila-4-blogger-bertemu.html


You Might Also Like

2 comments:

  1. may Allah always bless you :)

    ReplyDelete
  2. Bagusnya jadi penceramah.. Perghhh. Semoga Allah permudahkan urusan kehidupan sis.. Amin

    ReplyDelete