Tak pernah sambut besday? Yeke?

August 25, 2016,2 Comments


Assalamualaikum semua . 
Mesti seronok kan kalau dapat sambut besday dengan famili! Urm . Seumur hidup serious tak pernah sambut . Memang dalam famili tak pernah sambut besday sesiapa pun . Sambut besday ni biasa je . Macam biasa . Tak penting sangat pun . 

Biasa kalau orang yg selalu sambut ni mungkin diorang memang pentingkan untuk mengingati hari kelahiran setiap adik beradik, anak, anak, ibu bapa & yang lain . Sebab sambutan hari jadi ni kan asalnya dari orang bukan islam. Sebab tu tak penting kot bagi kami anak beranak . Lagipun takperlu membazir kan. Lagi lagi aku yang adik beardik ramai ni . Huhu 


Tapi sebenarnya best kalau sambut untuk ada memori. 
Lebih lebih lagi aku yang suka kenangan ni . HEEE .
Dalam hidup aku .  Dalam famili pernah sambut besday Mak aku . Masa aku di sekolah menengah . Memang best . Itu aku lah yang buat suprise . hhe


Thanks kawan aku di universiti yang beli kek besday depan mata aku ahhaha . 
Atleast ada jugak aku kek hari jadi . hahha kelakar pulak . 
Masa ni sambut besday aku yang ke 21 . Wahhh sekarang umur berapa dah? Ce teka .


Memanglah kalau ada orang yang tersayang wajiblah sambut kan . ada kek & hadiah tu wajib . Bila berjalan sendiri sekarang ni aku pun tak ingat dah besday aku bilaaaa . Wahahah . 
Serious la ni . 

Biasa kalau besday celcom akan bagi plan hari jadi untuk kita kan . Memang dia akan mesej untuk reminder kita untuk accept YES  or Not kan . Tak silap aku dah lama aku tak accept YES . sebab aku tak tahu nak call sape sekarang ni huuu . Sedih la pulak . 

Ceitt .
Dahla . Bye .
Ingat sape tah malam malam buta nih .

Selamat Malam Saudara .

p/s : impian nak sambut besday dengan famili & suami . Ewah .
Mar pernah je sambut besday . Tipu la kalau tak pernah sambut . hhu 



You Might Also Like

2 comments:

  1. bila birthday bgtau , nak bawa p makan.

    ReplyDelete
  2. dulu masa kecik macam jadi acara wajib nak tiup lilin, pakai gaun kembang. dah besau ni birthday sendiri pun lupa dah. hahaha

    ReplyDelete