Cosmoderm

Kuala Lumpur Modest Fashion Week 2016

December 05, 2016,7 Comments

Hi, Assalamualaikum semua! 
Weekend lalu Mar attend Kuala Lumpur Modest Fashion Week. Sangat rushing on that day, sebab ahad tu Mar ada catwalk fashionshow kat stage luar untuk PIICUF, lepas habis runway terus Mar bergegas ke Hall 5 untuk tengok fashionshow KLMFW. 

A,ah actually kat PICC ada event Putrajaya International Islamic Art & Culture Festival (#piicuf) bermula 1- 11 December 2016, KLMFW pulak pada 3hb & 4hb  . so rugilah sape yang tak pergi !




Anyway thanks COSMODERM sebab sponsored tiket KLMFW . Alhamdulillah teruja bila dapat pergi! Kalau korang nak tahu cosmoderm antara produk yang Mar selalu guna hari hari taw. 
Korang boleh klik  www.cosmoderm.com my untuk pilih produk yang best best! . Mar selalu beli online je! 
   Hai Eka Jamaludin! antara Model yang Mar kenal kat pentas peragaaan tu . Serius semua cantik cantik koleksi pada petang tu . Koleksi yang dapat Mar tengok adalah dari designer Carolina Ferioli , MFA , Nihaan . Fuhhh Meletoppp semua! Congrats ! 
 


Great Model for great Design ! Okay Mar payung satu video untuk tontonan korang semua . Orang tengok baju baju yang diperagakan, Mar kusyuk tengok how they catwalk! Hhhe seriusly i love runway fashionshow . Passion !
Kat sana ramai juga blogger antarabangsa yang datang Malaysia untuk KLMFW. Antara yang Mar sempat jumpa dengan  Cheeseandxalwo. She's so friendly ! 
Dan always jumpa dengan senior university Mar, kak Ara . Sekarang kak Ara dah mengasaskan kelas untuk Modeling, korang yang nak jadi Model bolehlah join kelas beliau.
Hoyay! With youtubers . The ladies with one passion in Media Sosial . 

Thanks to COSMODERM for the ticket . Alhamdulillah .
Kalau korang nak walk in terus boleh pergi Guardian, Aeon Wellness, Vitacare, Independent pharmacy yang menjual produk Cosmoderm yang paling popular ! Produk halal memang jadi no satu pilihan Mar . Heart you Cosmoderm! 

INSTAGRAMCosmoderm
FB PAGECosmoderm
WEBSITEwww.cosmoderm.com my

Bye thanks reading xoxo \00/ 

You Might Also Like

7 comments:

  1. Bestnya dpt kenal rapat dgn blogger antarabangsa ^_^

    ReplyDelete
  2. Bestnya dpt kenal rapat dgn blogger antarabangsa ^_^

    ReplyDelete
  3. Cantik 😗 Macam mana awak jadi model? Ceciter

    ReplyDelete
  4. satu pengalaman yang sangat menarik dan banyak perkara yang Yanie belajar..

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  5. bestnya, rugi tak dpt join.. harap thn dpn dpt join!

    ReplyDelete
  6. Pengalaman best! Thanks Cosmoderm!

    ReplyDelete