aifw

Fesyen Terkini Eja Shahril menakutkan tapi unik!

April 12, 2017,1 Comments

Baru baru ini, Asia Islamic Fashion Week - AIFW telah berlangsung dengan jayanya di KLCC Kuala Lumpur.  Lagi menghangatkan suasana bila  pereka fesyen tempatan Eja Shahril telah memperkenalkan hasil sentuhan yang sungguh unik di fashionshow Asia Islamic Fashion Week .  Serius mengujakan mata Mar! 
 Sungguh unik kan hasil sentuhan pereka fesyen Malaysia. Mungkin pada pandangan orang lain nampak negatif tapi bila kita lihat dari sudut positif memang perfect !  Hanya orang yang berani dan berjiwa besar sahaja yang boleh realisaikan fesyen yang macam ni. Terbaiklah kak Eja! Siapa kata pakai tudung tu wajib? tutup aurat tu yg wajib sebenarnya. 

 Lebih bagus, dari fesyen fesyen islamik yang lain yang  terdedah situ sini dan menonjol sana sini. Guys, kita semua jangan anggap fesyen  sarang burung ni yang akan dijual . hhu tidakkk . tapi ia hanya digabungkan dalam pentas peragaan sahaja untuk menunjukkan satu konsep yang pereka fesyen bawa . So janganla pelik taw awak. Bila awak berada dalam dunia fesyen awak akan faham sendiri. 
 Haaa, takkan lah tirai rumah ni yang akan dijual pulak. Ini hanya elemen di pentas peragaan . Siapa tak nak nampak lain dari yang lain kan . Seni fesyen yang patut kita fahami dari sudut positif . Kalau Mar jadi model tirai macam ni pun Mar terima dengan hati terbuka. SYOookkk okayyy! hhe 
Anyway Congratulation sis EJA SHAHRIL yang berani membawa konsep fesyen lain dari yang lain di Malaysia. Dan kepada Model Muslimah yang menggayakan pakaian ni pun sama. Korang memang superb! 
Keep it up! 
Hopefully, one day Mar dapat gayakan juga koleksi seram ni. Eh hhe 
Thanks sudi singgah baca :')
LOve : @puterymemory

You Might Also Like

1 comment:

  1. kalau buang yg sarang burung ngan tirai tu then pakai je rekaan tu kat luar means baju n tudung tu ok je,ikut syariat.

    ReplyDelete