Investment

Nak Beli Kondominium The Greens di Subang West

April 02, 2017,0 Comments

Hi awak! Semalam Mar sempat melawat tapak rumah kita nanti . Ehh hhe *berangan dulu pun takpe awak* hhe . Seronok dapat ke show room Kondominium yang bakal dibina 2018 nanti. Mar & beberapa blogger lain dijemput untuk tengok sendiri showroom Kondominium Residensi Hijauan atau The Greens Subang West , memang wow sangat!

  Ini adalah adalah sebahagian gambar Model Kondominum THE GREENS @ SUBANG WEST .





Kondominium ini dalam proses pembinaan taw sebanyak 646 unit di atas tanah seluas 7 ekar dengan jumlah kasar berharga RM400 Millions. Kondominium ini juga tersedia dalam 8 jenis susun atur dari 3 bilik tidur, unit teres dan penthouse yang dibina dari 915 -1,830 kaki persegi. 
Ahaa, nak tahu harga dia tak? jeng jeng!hehe
Harga bermula dari RM568,800 ke atas dan 'expected' siap pembanguan pada June 2018. Fuh! Grablah cepat cepat okay!

          SHOWROOM KONDOMINUM THE GREENS
 RUANG TAMU ( Rumah Contoh)
KAMAR TIDUR (Rumah Contoh)
KAMAR TIDUR ( Rumah Contoh)
KAMAR TIDUR (Rumah Contoh)
 BILIK MANDI BERSERTA TANDAS (Rumah Contoh)
BILIK MANDI BERSERTA TANDAS(Rumah Contoh)
DAPUR MASAK (Rumah Contoh)
RUANG MAKAN (Rumah Contoh)
Peewit Cik adik Manis makan apa tu?! hhe Sempatlah posing kat showroom ni. Seronok pulak.

Kalau nak tahu di belakang Mar ni lah tempat pembangunan Kondominium THE GREENS kat Subang West ni . Bakal siap 2018 okayh . Mohon bakal jodoh cepat cepat beli rumah untuk anak anak kita . hhiks! 

 Ada pula kempen Cabutan Bertuah - 'TWO-RIFFIC BONANZA'  di The Greens @ Subang West selama 4 bulan cabutan bertuah yang akan berlangsung setiap bulan dari Februari sehingga Mei 2017 dengan 1 Cabutan yang Grand pula akan berlangsung pada June 2017 taw awak! Mohon take noted hhe.

Hadiah Cabutan Bertuah sangat lumayan termasuklah Honda Jazz, Mac Book & Ipad serta cabutan bertuah bulanan termasuklah Iphone 7 dan juga  hadiah misteri. So ramai ramai join okay . Mana tahu ada rezekiii! hhe 

JOM LAYAN! 
Terpesona sangat . Nak beli rumahhh T_T

Seronok je layan video diorang ni. Dan yang penting The Greens ni memang terletak di lokasi yang strategik. Memang boleh jadi rumah idamanlah!  Hanya perlu bayar RM5,688 Untuk BOOKING - 3 bilik dari hanya RM482,000 . 
So apa lagi? hhe 

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
www.thegreens.com.my
atau sila dail :
03-50366060


Terima kasih sudi singgah baca :)

@puterymemory

You Might Also Like

0 comments: