Beauty product

#SHIZENS: Hadir Dengan Konsep Baru di The Garden Mall !

October 14, 2017,0 Comments

Assalamualaikum Guys! 
12hb Mar ke pelancaran Shizens di The Garden Mall, sebelum ni Mar pernah ke Shizens Pavillion . Kali ni bersebelahan dengan MidValley sahaja taw. Dan tak sangka shizens ada konsep baru sekarang!

Wah! Tengok sape yang hadir tu korang, Syatilla Melvin in the house yoww! hehe . Kalau nak tahu Tilla juga pengguna Shizens dan beliau sempat buat sharing session kat sana . Patutla cantikkk kan!
FACIAL TREATMENT di SHIZENS
Sebelum ni Mar hanya tahu Shizens ni berkonsepkan produk sahaja. Dan kali ni tak sangka Shizens juga ada konsep terbaru iaitu hadir dengan facial treatment. Di Shizens The Garden Mall telah disediakan satu bilik khas untuk buat facial treatment taw.




Ruang menunggu yang begitu exclusive. Cantik kan!
Mar antara pengguna Shizens, memang best dan kalau nak tahu Shizens mempunyai semua jenis produk untuk semua jenis kulit muka taw. 
Half off that, Mar dah adaa hehe
Jumpa dengan Blogger Aida Sue kat sana. Hai sista . Nice to meet you . Best borak borak dgn sis. Thanks sharing pasal pregnant and beranakkkk . Waaa tetibaaa excited hhu. Opps salah channel ke hhiks.

Hai Tilla! You are so kind taw . Second time jumpa dia. Memang cantikk kulit pelolesss gittew . Nak cantik macam dia pakai lah Shizens uolls . hhe 
Location : Shizens Isetan -The Garden Mall

Thanks reading and lets watching me at youtube kays guys! 
hhe Jom tengok video Mar dekat pelancaran Shizens ni
Klik :

You Might Also Like

0 comments: