babies product

Ibu Ayah Wajib Bertukar Kepada Produk Bayi Bella Booo .

April 07, 2018,0 Comments

BELLA BOO MALAYSIA | Hi Semua, mesti kenal usahawan berjaya Bella Alyahya  kan? Pemilik brand fesyen terkenal Bella Ammara. Kini beliau dan partner telah melancarkan produk best untuk bayi pula, Apa yang lagi tertarik sebab produk bayi yang mereka keluarkan dihasilkan dari minyak kelapa dara, bestnyaaaa.  Jom baca lagi!

BELLA BOO | adalah produk terbaik untuk bayi yang dihasilkan daripada bahan bahan semulajadi. Terdapat 3 produk terkini Bella Boo keluarkan iaitu Bella Boo Head To Toe, Bella Boo Baby Powder, Bella Booo Baby Oil. Dan ada 2 lagi produk yang akan bakal dikeluarkan iaitu losyen & purfume. Memang set lengkap bila dengan Bella Boo, so ibu ibu kat luar sana tak perlu risau untuk fikirkan produk produk bayi nanti, hanya ambil set Bella Booo sahaja. Walaupun Mar belum berkahwin tapi rasa sangat tertarik dengan produk mereka, lagi lagi bau yang harum . Oh yaa, ibu ayah sendiri pun boleh pakai taw. So dont worry!
     BELLA BOO HEAD TO TOE | BELLA BOO BABY POWDER | BELLA BOO BABY OIL
Semua produk ini tanpa bahan kimia yang berbahaya, sebaliknya Bella Booo dihasilkan daripada bahan bahan semulajadi iaitu minyak kelapa dara, minyak daun eukaliptus globulus, susu kambing, minyak buah planifolia vanila, minyak elaeis guineensis, pappermint,  myristica fragrans dan banyak lagi. Manakala, baby powder pula bedak yang sangat baik kerana ia menggunakan kaolin clay ( sama macam tepung ubi) ia bukan dari serbuk bedak seperti di pasaraya taw. Ianya membantu  menjaga kulit bayi (masalah kulit ekzema), sesuai untuk kulit sensitif  dan merawat kesihatan kulit anak anak kita semua.







 Bila beli produk ni anak anak juga akan dapat hadiah dari Baby Boo iaitu Story Book dan lain lain. Bestnya!
Okay ada lagi benda yang menarik tentang produk Bella Booo ni sebab produk ni memperkenalkan 5 karakter comel yang mewakili setiap produk mereka . Antaranya :
-Ruby The Bunny 
Rafi The Giraffe
-Eddy The Elephant
-Vivi The Duck
-Buzz The Bee
Mar pasti ia akan membuatkan anak anak kita tertarik untuk menggunakan produk ini lebih lebih lagi karakter tersebut berwarna warni . Wahh memang comel sangat!
Jadi, Mar dah decide bila dah ada anak nanti nak guna Baby Boo je, semuanya mudah & bagus . Tak ada kerisauan lagi lah. hhe Ibu ibu kat luar sana dah buat keputusan belum? Jom bertukar ke Baby Boo. Untuk anda semua yang nak dapatkan boleh terus ke laman web mereka untuk buat pembelian taw .

INSTAGRAM bellabooohq 
FACEBOOKbellabooomalaysia 

Bye,
xoxo
PuteryMemory 

You Might Also Like

0 comments: