UNSTRESS WITH Song SAMI YUSUF:)

January 03, 2013,0 Comments

Assalaamualaikum para pelajar yang lagi bijaksinisana !

Anda Stress Sangat2?
Anda Tension Teramat?
Anda Serabut Serabai?
Anda Tertekan lagi ditekan?
Anda rasa nak makan buku-buku atas meja study?
Anda nak tumbuk kawan sampai lebam?

Heee Jangan ! Nanti mak marah ,Sabar Sabar kita bukan di medan Perang seperti dMuka Bumi Palestin,yang memerlukan pengorbanan darah,Syukur kita maseh dMalaysia,yang Maseh dberi kesempatan untuk kita bina kehidupan yang lagi baik dan lagi lagi baik  .

Sejujurnya Penat study bukan perkara luar biasa ,semua orang merasa baik dsekola rendah,sekola menengah dan ipta/ipts .sO kesimpulannya kita sendiri yang harus ikhtiar sesungguh mungkin untuk mencari/berusaha bagaimana cara untuk menanganinya .

laen orang lagi ragam ,so ta perlu ikut -ikut cara orang tuh ,cara orang nih untuk memperbaik ruang-ruang rumah minda kita supaya lebih positif ,saya tekankan dsini supaya Saya/kita/Kamu Supaya berdiri di atas tapak kaki sendiri,maksudnya kita boleh memperbaik sendiri :) anda rasa dan anda yang merasa !

Mungkin bila penat study /perah otak kanan kiri atas bawah kita boleh relax/rehat sekejap dengan secubit lagu yang sloW ......... jer.. such as song by Sami Yusuf;Healing ,lagu nie saya selalu on kan  bila study sorang-sorang supaya xleka di ulik arus khayalan hhe "minda sape yang xmelayang kesana-kesini memang haibaik:) "



Song by Sami YUsuF ;love /peberet saya la nie,siyes release ,loike !

You Might Also Like

0 comments: