Manusia Biasa Hati Milik Tuhan

March 21, 2014,0 Comments

  

ASSALAMUALAIKUM 



ya kalimah ini ,
aku nak ia sentiasa mendahului aku .



Mendahului untuk menterjemahkan hidup aku .

Aku bukan Manusia Sempurna .

.......................

Tapi aku 


Manusia 


suka bercerita

Tentang BAIKNYA TUHAN .


Adakah Manusia yang penuh ILMU hadith dan kalamullah

 yang Hanya Berhak bercerita MengenaiNya?

Tuhan Menduga Menguji 

Setiap Manusia Yang Baik , Setiap Manusia  Yang Baik Lebih


Tiada Kurangnya Ujian Terhadap Setiap Manusia Bumi.
.


Baik Kamu 


Baik Aku 


Baik Semua 


Hati Aku yang Kurang  sempurna  Baik

Selalu
Terfikir Kamu dan kamu kamu Manusia Dunia 


Untuk Tuhan Ampunkan 


Segala Penuh Dosa Yang Sering Di sisi .



Aku bukan Manusia Alim untuk Tuhan Ampunkan 

Setiap Keburukkan Kita Kita 

Manusia 

Hamba .



Hanya Berharap .


Sesuatu dalam Diri Menjadi Kenyataan Kebahagian Diredhai .


Ameen .




ikhlas :


Aku bukan si puitis Bijak Pandai Untuk tidak aku menulis Tentang Baiknya Tuhan 
















You Might Also Like

0 comments: