KITA MEMANG BERBEZA

June 02, 2014,2 Comments


PART 1 :
MOTIVASI DIRI SENDIRI UNTUK SEMUA 



Cara anda semua dalam setiap tindak tanduk tingkah laku akan mencerminkan

 " who you are and how you are"

So this just one thing yang paling penting dalam hidup saya yang perlu saya share untuk pembaca semua kat luar sana .Mungkin ianya dianggap remeh or not so important right?

Not ,for me .
Ia paling paling penting dalam hidup .

Bagaimana diri  anda .
Akan mencerminkan bagaimana perjalanan hidup anda ,generasi anda pada masa akan datang  ianya dari diri anda pada masa kini ,

Pembawaan kehidupan anda sendiri yang mengatur langkah ,langkah yang berbeza dari setiap manusia .

Actually,saya tersangat suka observe manusia ,iaitu tingkah laku manusia disekeliling .
Pelbagai ragam ! pelbagai cara !

Mungkin, ia boleh memberi seribu satu manfaat dan juga ikhtibar untuk diri sendiri .

So kalau saya tersenyum sorang sorang kat public ianya bukan bermaksud saya kurang siuman tapi...

pelbagai maksud tersirat dengan penceritaan setiap gerak geri manusia .

Seronok dan membahagiakan!


Hm itulah ,that’s why I love travel alone  !


 sekian 
(..will continue soon)

Thanks sudi luang mata minda anda semua untuk 

 setiap kata tulis 

dari kecilnya Sebuah hati milik tuhan ini .

Alhamdulillah :')

[jangan lupa baca sambungan berikutnya]


 

You Might Also Like

2 comments:

  1. I'm also love to travel alone. :)
    akumohdfakhrulislam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah! thatsGreat ! thanks sudi luang mata minda .

      love by, @puterymemory.com

      Delete