Wanita hebat

Bila aku rajin baiki selipar jepun putus

September 26, 2016,0 Comments

Aku pelikk jugak dengan Housemate aku ni . Haha . 
2 Hari aku tak de kat rumah . Balik tengok selipar dapur boleh putus.Yang helokk je selama ni . Eh korang gigit eh selipar dapur tu? ke korang potong? haha baik je terputus macam kena potong pisau.


 Bila masuk dapur takde selipor ni . Tak best jugak . Kalau rumah sendiri okay je . Ni rumah sewa lain macam sikit rasa . Biasanya kalau selipar putus wat tak heran je . Beli la baru selipar jepun je kot kan . 
Tah macam mana aku boleh rajin fikir macam mana nak baik pulih selipar ni . 

Hurmmm . Cari punya cari tali dalam rumah jumpa pun . Tali Rafia ni . ahhaha  Tali rafia eh nama dia? Kalau aku, aku panggil tali ropia . Haaa loghat kelate gittew .


Then , amik amik garfu untuk cucuk lubang hidung dia  . Opps . Panas kan dulu kat api dapur gas tu . Then cucuk! yeahh . Akhirnyaaa . Hhew bukan lubang hidung lah . kat selipar yang terputus tu buat lubang untuk sangkut tali kat situ . hhew 

Tarrra siap! tak yah nak membazir sangat p beli selipar jepun baru. Kemahiran baik punya . hahha . Orang perempuan pun kena ada skill jugak . Kalau yang ni pun malas nak baikpulih . Susahla nanti . Aku ni kadang bukan rajin pun nak betulkan  then tah kenapa tetiba TERRR insaf . ehhh . hew 

Ok bye . Tu je nak cite sebab takde cite .

You Might Also Like

0 comments: