beauty

Janna Nick Duta Produk Kecantikan NH Colla Plus 3

November 09, 2018,1 Comments

Era Kulit Baru Bermula Di Sini | Hi Semua! Minggu lepas Mar ke Sesi Meet & Greet bersama Janna Nick! Memang sangat excited dapat jumpa depan depan & dengan lebih dekat. Okay nak bagitahu Janna Nick cantik sangat sangattt. Kulit dia sangat flawless taw. Hey mestilah nak kulit cantik Macam dia juga kan? T_T



Sesi Meet & Greet tersebut juga untuk memperkenalkan Janna Nick sebagai Duta Produk kecantikan NH Colla Plus3 . Oh ya, patutlah dia sangat cantik memang Janna  mengamalkan NH Colla Plus3 ni rupanya. Janna juga berkongsi kehidupan beliau sebagai seorang pelakon sangat penat, 18jam satu hari adalah paling minima waktu bekerja. Jadi bila ada NH Colla Plus3 akan membantu mengelakkan muka dari tidak bermaya, penat & kusam!



NH COLLA PLUS3
Mar dah cuba minum setiap hari, rasa dia sangat best masam masam manis. Sedap! Lebih suka packaging siap terus macam ni, buka & terus minum tak perlu nak bancuh bancuh dah . Jimat masa & senang untuk consume kan?

Yis Seramida dan Ekstrak Zaitun merupakan ramuan semula jadi terkini yang membantu merangsangkan kecantikan kulit. Yis Seramida berfungsi untuk membaikpulih dan mengekalkan kelembapan kulit agar tetap anjal dan muda. Ekstrak Zaitun pula melindungi kulit daripada serangan radikal bebas seterusnya membantu mencerahkan kulit wajah. Kedua-dua ramuan unggul ini akan menggiatkan lagi proses pencerahan kulit yang mulus tampa cela apabila digandingkan bersama. Tambahan lagi, dengan sokongan ramuan kolagen Marin, formula kecantikan baru ini akan mendorong kepada perubahan kulit wajah yang menakjubkan dalam tempoh singkat!


Jangan risau taw, NH Colla Plus 3 hanya menggunakan ramuan semulajadi tanpa bahan pengawet, perisa ataupun pewarna sintetik mahupun bahan kimia tambahan lain. 
Ia sesuai untuk umur 18 tahun dan ke atas, lelaki & perempuan . Manakala ia juga sesuai untuk semua jenis kulit taw, sama ada bermasalah atau pun tidak.

KEAJAIBAN YIS SERAMIDA 
-Membantu mengganti semula seramida kulit yang hilang akibat faktor persekitaran yang tidak sihat dan penuaan.
-Meningkatkan penghasilan kolagen dalam kulit.
-Membaikpulih dan mengekalkan kelembapan kulit.
-Membantu mencegah pembentukan melanin dan mencerahkan tona kulit.
-Menyokong struktur kulit bagi mencegah kedutan.

APA ITU SERAMIDA KULIT?

Seramida merupakan molekul lipid yang terdapat pada lapisan kulit paling luar. Molekul lipid ini menyokong sruktur kulit dengan memegang ikatan sel kulit bersama. Ia juga mengekalkan kelembapan kulit bertindak sebagai halangan terhadap bakteria dan pencemaran alam sekitar.

KEAJAIBAN EKSTRAK ZAITUN ( 15% Hydoxytyrosol)
-Hydroxytyrosol adalah salah satu agen antioksida yang terkandung dalam buah zaitun. Ia mempunyai aktiviti antioksida sebanyak 15kali lebih tinggi daripada teh hijau dan 3kali lebih tinggi daripada ko-enzim Q10,CoQ10.

-Meningkatkan penghasilan glutathione dalam badan bagi membantu mengurangkan pigmentasi kulit dan mencerahkan kulit wajah.




CARA PENGAMBILAN YANG DISYORKAN

HARI PERTAMA HINGGA KE 6:
Minum sebotol setiap hari ketika perut kosong pada waktu pagi atau sebelum tidur.

HARI  KE 7 DAN SETERUSNYA :
Minum sebotol selang sehari

Jadi untuk korang semua yang nak try juga NH Colla Plus3 ni boleh buat pembelian segera taw, korang boleh buat pembelian dekat mana mana cawangan watson yang berhampiran :

WEBSITE:
Era Kulit Baru Bermula Di Sini! xoxo

You Might Also Like

1 comment: