FIRST TIME SAMPEI UM :/

December 24, 2012,3 Comments

SELAMAT MALAM Sang Terindah :D
Hoyey HERE & NOW teka saya kat mana? mestilah da terang lagih bersuluh ngan lampu suluh saya kat UNIVERSITI MALAYA,Petaling Jaya  .yes betul .Universiti yang paling tua di MALAYSIA .


Suka sangat sebab ta pena lagi sampai kat sini .Actually sampai kat KLCENTRE tadi terfikir jugak acaner nak pegi ke petaling .okeh ,ape lae information board ada,gunalah kemudahan yang da sedia maklum ,he:)
Disebabkan kuasa berdikari tuh tinggi menyala-nyala ,cari juga cari ,yup akhirnya jumpa.Stesen universiti .jap jap ,nih universiti mana pulak pemes ada kat information board nih,universiti i pun tarak signboard .eh apenye,signboard mestilah ade cuma xsehebat stesen universiti malaya ni la.jeles ,t nak study kat universiti pemes ny lah .ohhoho berangan nak sambung master la tuh .oke berangan saya satu doa taw .

Alhamdulillah check dalam purse ada jugak rm1 baru.rm1 lam ,syiling 0.10,$0.20$ .kompius & lupa nak buy coin ny duit-duit berikut lulus atau tidak .Oh mak .oke mata melilau cuba-cuba skodeng yang abang salleh tu bukak pay & buy coin .. oh rasanya lulus oleh pihak peti besi tuh:P apa?canne boley kenal nama abang salleh? bukanlah itu mat salleh maaaaa hhha .so apa salahnya panggil aband ,muda apa ,kot-kot maseh bujang hhoo .:P jangan marah mak ! :) 

Sampai aja d Stesen Universiti ,member saya yang kiut miut tuh call terus kalut bimbang gelabah ,hhe bukan ape takut saya ikut abang salleh yang tadi kot .kui2 .jangan bimbang babe ,saya pandai berdikari insyaAllah selagi Allah beri keizinan .ameen ."u,nanti naik bus bernumber 632 yep.",katanya nada risau .oke jangan dirisau sangat sampainya nanti ,dalam hati;uih bimbang jugak nih kot xsampei heeeeeee .cool j :P


Oke bus melangkah masuk dengan roda tayarnye ntah ada berapa,waaaaaaaaa UM ke ny?Besarnya .suka-suka-suka-sukanya . tetiba teringat pesanan kawan tadi suh turun dPASUM .uuuu katne pasum tu ,pelik pulak nam .oke-oke masyarakat ad di tepi kiri kanan ,apa lagi gunakan suaramu yang merdu tu untuk bertanya cepat .Akak nak tanya Pasum kat mana?Nanti tolong bagi tahu ye .baiknya akak ny senyum dan mengiayakan je .hampir 15 minit jugak tawaf UM ny .dalam hati mana la Pasum ny .da terlepas ke da telajak perahu nih .eh saya bukan naik perahu .tapi bus .

kringggggggg.......... ada student turun dan naik .akak kiut miut tersengih  cakap ;inilah Pasum .Oh ye?,oke akak .tq ye .dengan sopan nya saya menjawab ringkas .mesti dalam hati akak tu cakap waaa boleh buat adik ipaq ni .wakakaka perasang kaMoo :D

Continue:ceteka saya jumpa sape kat UM?:D

Bye gudnite guys .Jari merayu untuk berhenti suda:)

You Might Also Like

3 comments:

  1. Replies
    1. assalamualaikum my bestie ! soe late ... xterperasan pulak .emm jauh jgk t kena naik ktm,n lrt n bus baru sampai huu dlm 2jam stgh jgk lau xsinggah memana kot ..

      Delete
  2. nape nak datang jumpa sapae???? :D

    ReplyDelete