Mereka segalanya:D

December 22, 2012,0 Comments


kenalkan mereka bestPERANG saya bila di rumah .ahaks .geram .na mara.time bergaduh tapi actually merekalah manis ,merekalah pahit bagi saya .

dari kecil hingga dewasa ,saya dan kak cik@akak anis memang salu bergaduh,haa gaduh sal ape?Uit ta ley tau ,oke biasalah adik dan kakak gado2 manja,berebut baju,berebut mau malas dari kemas rumah."kau la kemas,kau la kemas,aku da buat " ha last2 dua-dua kena marah dek maa .kan padan muka dua-dua hhe.

mencebik muka lepas kena ceramah;hahha lucu pulak bila di ingat balek.

Saya Sayang Kakak!

saya tahu sebenarnya kak anis bukanya malas,cuma die jeles if die je yang buat keje.so sama-samalah membantu antara satu sama lain .tapi ...
kalau saya buat kerja rumah ,saya ta suka pulak orang lain menggangu.peliks kan .
ada perbezaan di situ.btw kami memang OH OHsem :P 

oKe k.nun pulak ;bank hidupku .. opps!
no.. no .akak saya bukan bank islam,bukan bank negara la hha
actually after kak mazlinun dapat kerja dia lah yang banyak membantu saya dalam kewangan ,maksudnya dia yang membantu mom dan ayah untuk sara adik2 yang maseh belajar .

Thanks akak !

saya ta kan lupa jasa akak ,siyes .pomis :)
seingat saya start saya form 4 ,akak nun yang banyak keluarkan belanaj untuk persekolahan saya.bila balik rumah .oke akak nak bayar itu ini .oke nah duit .bestnye !Hiks :P jangan bimbang adek salu berjimat, .kat uma sewa i masak sendiri aw .


Eh,pandai ke masak?
ya ya pandai la masak nasi,masak teloq tu hhi

akak salu cakap kite ta pandai masak;
memangla sebab bukan semua masakan adek pandai masak,if adek suka makan masakan yang tu,just masakan tu laa yang pandainyaaaa hhe Jahat .memang laki saya kena makan apa yang saya suka lah jawabnye nih :D



Ye maaa kita belajar nanti,nanti,nak nanti bila tu?
nanti na kawen laaaa hahhaha
wat lawak cket.last2 kena dengar ma membebel secubit masa.
Oke baik Bos jom masuk dapur .bigbos da masuk tu !



BigBos?
yup kenalkan ayah mokhtar is chefwan dalam famili kite,eh ape pulak chefwan nye tada sangkot paut.
Chef Ayah ;memang mmmmyummy la if dia masak .Chef Ayah memang suka masak .bila ayah ayah masuk dapo .apa lagi ma terus menitahkan anak2nya:


Adek!masuk dapo cepat.katae nak belajo masak.
Oke mom,oke .dengan laju ke dapo tolong 2 Chef Ayah masak .ayah memang suka mengajor anak-anak dia masak resepi die ceh.ada resepi g tuuu .bole masuk Master Chef ayah saya ny.
p/s:wait  resepi dari Chef Ayah next entry oke:)


Time for Lunch :na mamam jap .burbye TERINDAH :)

You Might Also Like

0 comments: