IMPIAN TAHUN 2012 DA TERTUNAI?

December 30, 2012,0 Comments

ALHAMDULILLAH


311212:syukur kepada Allah s.wt sebab masih lagi diberi nafas terakhir untuk tahun 2012 dan juga dipanjangkan umur untuk mengecap segala nikmat dariNya .Syukur !

Saya Dan Diri maseh mengingati apakah azam tahun 2012 dahulu,
Setiap keazaman pasti setiap makhluk di muka bumi nie mahu merealisasikan bukan?

Mestilah! Opkos .ke ada yang ta mahu ?agaknya orang kurang siuman j yang Xmau .hhe

haa okeh maybe semua dah ta sabar nak tahu apakah impian saya tahun ny,otey2 jom semak balek :

saya nak :

1kereta
1banglo
1suami ;hensem
1cincin berlian
1guning duit! weeeeeeee:)


Ohhhohooooooooooooooo TIDAK ! itu hanya kepalsuan semata-mata ;jari ny memang degil laju menulis yang bukan-bukan yep .notti !

Actuallly ,first thing sekali saya nak capai/realisasikan kemajuan minat saya dalam seni fotogerapi.Yes ! alhamdulillah akhirnya tercapai .Saya ada buat job sendiri secara kecil2 dulu untuk wedding /konvokesyen dan banyak lagi .so di situ saya dah dapat income bersih sedikit,dapat menampung hidup as a student walaupun xdapat nak beli banglo .hhe ape daa banglo ,orang yang da kerja tetap pun xdapat nak beli tanah .hhe xpatut2:) jadi anyone yang nak tempah bolehlah cuba intai gallery saya .Oh my page la,mungkin ramai yang belum tahu sebab saya belum war-warkan pada umum .bukan segan .tapi ......... ruang dapur,ruang makan,ruang tamu page saya belum cun lagi & banyak yang belum di upload lagi ,jadi sekelian makhluk di alam semesta nie harap dapat bersabar segunung yang mungkin.Allah sendiri menyuruh hamba-hambanya yang cantek lagi hensem nie supaya bersabar kan  kan :)



oKeh yang kedua kalinya pulak; saya nk .. nak ... emm apakah????/ ce teka :) 

Nite semua ,
mata penat menatap skrin putih sampai kelabu minda untuk mencari idea kasik jarik nakal nie menulis laju .
continue for next entry:)





You Might Also Like

0 comments: