Lifestyle

[DAY 2] The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!

June 15, 2015,1 Comments





2)      Describe a moment or a day when being single really sucked.


Hey korang . Eh Assalamualaikum ! 

Excited pulak nak sambung cabaran soalan yang kedua . Aduh baru dua, banyak lagi soalan mencabar nih . Aduh ! dup dap dup dap . heee

Okay .
Peristiwa yang buat aku rasa sucked being single eh?

Urm .
Aku rasa tak da pun .

Tapi..

haha .
Wait Wait . Ada peristiwa baru dalam hidup aku . aku rasa sucked siket laah.
Urm .bila sahabat baik kita melangsungkan perkahwinan.

Ah . Bahagia okay . Yes turut rasa kebahagian tu. 
Tapi . Tipu la kalau aku kata tak menitis airmata. Sebab persahabatan kita dah tak sama macam dulu. Dulu mestilah Kita rapat . Dan bila sahabat kita dah melangkah di dunia indah tu sedikit rasa jauh dan tiada lagi sahabat yang gila gila boleh ajak kemana mana . Itu ja .

Haha .

Tapi rasa nak kahwin jugak tu adaa laaa siket . hahha . *larik*


Tapi kalau fikir balik .

No, banyak benda lagi aku perlu fokus .
So change mind set cepat -cepat . And now . Happy okay being single .

Alhamdulillah .



You Might Also Like

1 comment:

  1. betul..bila kawan baik kita nak kahwin, rasa macam di anak pergi jauh...padahal itu adalah hari bahagia utk dia, bercampur baur.

    ReplyDelete