makana jepun

Order sepantas kilat di Shogun2 awaak .

February 17, 2016,0 Comments

Baru faham maksud malas masak tu . Haha .
Hai korang . Urm ta sabarnya nak makan makanan dari shogun2u.


Minggu ni minggu yang agak busy jugak, selalu keluar. Hari ni dapat duk rumah je pun rasa senang sangat sangat tapi . tak senang jugak bila barang dapur tak sempat nak beli lagiiik awaaaak .

Okay senang cerita kita order je makanan kat :
kebetulan pulak sekarang ada CNY promosi kan . Cun sangat . so sekarang saya baru faham perasaan orang orang yang sibuk dan malas nak masak . Hehe 1 mestilah kena cari barang barang dapur dulu so memang makan masa .
Then bukan senang nak masak masakan jepun,korea,cina,thai & western.

kat SHOGUN2U ni memang best, semua yang saya mengidam tu ada . Howaaah .



 Ini lah dia . bila lagi kan kita nak try makanan dari shogun2u ni .
Tadi Putery Memory order dalam pukul 4.30 , lepas buat comfirmation order terus dia call taw . terkezut kakak . Letak  masa delivery pukul 6.00 .  Dalam order tu risau jugak kot kot dia tak jumpa alamat , sebab alamat tu kadang buatkan saya sendiri fening . Tapi Delivery man dah siap siap call tanya jalan rumah saya . ooo cepat dia faham . baguslah.
So jangan risau kalau alamat korang pening, diorang call tanya awal awal lagi taw .


Okay mar order sushi japannese punya & black paper beef . 
Kan sekarang ada promosi buy 1 get 1 . yahOooO . banyaknyaaaa .

Memang boleh simpan untuk sarapan esok laa awak .
Korang yang tak pernah try , boleh terus click
saya recommended lah , sebab diorang punya delivery pantas .


Bye nak makan dulu . 


You Might Also Like

0 comments: