beat the heat

Coway Run 2018 Kembali Lagi !

July 13, 2018,1 Comments


Hey Korang! Bestnyaa larian COWAY 2018 kembali lagi taw! Dengan bertemakan "Beat The Heat" pada tahun ini COWAY membuka peluang untuk kita mengamalkan gaya hidup sihat & elemen yang lebih 'cool'! .  Paling best projek larian ni menyokong projek CSR COWAY "Happy Water Project" , yang mana projek ini membekalkan bekalan air  bersih untuk komuniti yang terlibat. 


Acara larian COWAY 2018 kali ini akan disertai oleh Model Fitness Malaysia taw iaitu Jordan Yeoh, wahhh bestnyaaa! So jom kaki marathon kat luar sana kita sama sama turut serta dalam larian kali ni. Mar dah daftar taw! ianya akan berlangsung di :

GATE2, MAEPS MARDI SERDANG 
SERI KEMBANGAN, 
SELANGOR 


Sesi perkongsian bersama Mr James Park (Guest of Hanour & Director of Global Business Division, Coway Korea, HQ), Mr Kyle Choi Ri Yong (Managing Director, Coway Malaysia) dan Mr Ryan Jung Tae Seung (Head od Division - Communication Division of Coway Malasyia).

Kat pelancaran tersebut, Mar dapat tonton video klip acara Larian COWAY tahun lepas yang telah sukses dijalankan. Ramai sangat join & meriah ! Okay tasabar ! hehe

Jangan risau guys! kat sana ada pelbagai kategori dipertandingan dengan hadiah yang sangat lumayan. Antara kategori COWAY RUN 2018 adalah: 

-5KM FUN RUN 
16 YEARS OLD & ABOVE 
-1OKM CATEGORIES
-INTERNATIONAL MEN'S & WOMEN OPEN-16 YEARS OLD & ABOVE
-MEN'S & WOMEN'S VETEREN 40 YEARS OLD & ABOVE
-MEN'S & WOMEN'S OPEN -16-39 YEARS OLD
KIDS OBSCTACLE RUN






HARGA TIKET:
Harga Tiket boleh rujuk pada jadual di atas, Promosi yuran yang sangat murah kan? Dengan setiap pembayaran yuran anda semua, sejumlah RM10 akan didermakan kepada 'Happy Water Project' taw . So sangat berbaloi kalau join nanti .





UNTUK INFO LANJUT & UNTUK PENDAFTARAN  
LARIAN COWAY 2018
 korang boleh klik di 
Website :

Jumpa korang kat sana okay!!
xoxo


You Might Also Like

1 comment: