Apa itu Haqqi

Butik Haqqi di Bangi Sentral Meriah Serta Murah!

May 29, 2018,1 Comments

Assalamualaikum Ramadhan :)
Hai pembaca blog Mar yang setia! Siapa yang mengikuti perkembangan blog Mar, Mar ada berkongsi platform fesyen yang Mar suka tahun lepas adalah Haqqi.Com.My. Kalau korang nak tahu 
 HAQQI merupakan pusat sehenti yang mempamer, menjual dan menawarkan barangan kelengkapan Haji & Umrah serta fesyen patuh syariah taw. 

 Sekarang ni HAQQI dah ada 4 cawangan taw, antaranya adalah HQ di SHAH ALAM, BANGI SENTRAL, TTDI & TERENGGANU. So tahun ni Mar sempat pergi shopping kelengkapan ramadhan di Bangi Sentral. So yeah nak tahu tak Mar shopping apa kat sini? hhe
 Kat sini ada pelbagai kelengkapan haji & umrah antaranya telekung, kurta, jubah, beg haji umrah, sarung lengan, niqab, kasut, alquran, dan banyak lagi.





BAJU RAYA DI HAQQI
Kat sini juga menjual fesyen baju raya patuh syariah, kalau korang ingat baju raya tahun lepas, Mar beli dekat HAQQI taw jenama Zareeth Zehra, kat sini terdapat pelbagai jenama yang terkenal antaranya, EL by Elfira Loy, Izzuexlusive, Al Mukarramah, An najwa, elhajj dan banyak lagi. 

KOSMETIK UMRAH HAJI
Jangan risau kat sini barangan umrah & haji memang lengkap, ada juga kosmetik untuk umrah haji taw, so lepas ni senanglah untuk ayah ibu kita yang nak menunaikan haji datang je beli belah dekat HAQQI semua ada taw taw ! 

 Aha, Kawan Mar sempat shopping baju raya dekat HAQQI ni, Mar shopping apa pulak? hehe
Alhamdulillah, Sangat cantik & selesa, Mar shopping TELEKUNG untuk ramadhan lah awak! kalau raya nak baju baru, ramadhan mestilah nak tarawih nak ada telekung baru juga tawww baru lah semangat sikit heheh. 

PORTAL BELI BELAH 
Korang juga boleh layari haqqi.com.my untuk membeli belah keperluan ibadah dan fesyen kegemaran korang taw! Jika ingin melihat sendiri koleksi pilihan terbaik, korang boleh kunjungi butik fizikal di alamat berikut:

Butik Haqqi Bangi Sentral,
8-23-01, JALAN MEDAN PUSAT BANDAR 7A, BANGI SENTRAL, 
43650, BANDAR BARU BANGI, SELANGOR

Ikuti perkembangan Haqqi di Media Sosial:



     XOXO

You Might Also Like

1 comment: