Food

Puas Puas Puasa dengan California Raisins

May 31, 2018,0 Comments


Hi Assalamualaikum semua. Baru baru ini Mar sempat menghadiri satu event Puas Puas Puasa bersama dengan California Raisins. First time Mar try kismis california taw! Mula mula Mar rasa cam tak nak datangg event ni tawwww nak tahu tak sebab apa? hhe kena baca sampai habis. 
KISMIS CALIFORNIA
Korang mesti tahu kismis banyak sangat khasiatnya, Ia sangat membantu untuk memberi kita semua tenaga pada bulan puasa ni lebih lebih lagi bila kita mempunya jadual yang agak padat. Untuk you guys yang mementingkan kesihatan, kismis adalah makanan yang kurang gula taw, jadi tak perlu risau untuk mengambil kismis dalam kuantiti yang banyak. Kismis juga mempunyai nutrient serta vitamin untuk tubuh badan kita.
Kat event ni turut ada demo masakan oleh Chef taw, dan mereka ajar menu yang boleh masukkan kismis. First time Mar tahu banyak menu yang kita boleh masukkan kismis sebenarnya! Its so wow kan! Menu kat bawah ni semuanya ada kismis. Lepas ni boleh Mar buat kat rumah pulak. hhe
SPAGHETI TOMYAM PES WITH RAISIN


Ahaaa! Ini sebab why Mar rasa tak nak datang sebab tak reti nak deco cupcakeeeeeT_T alaaa hahaha. Tapi akhirnya datang juga untuk join contest ni kat sini . Yang paling best sebab kena deco dengan kismis taw! . 
Akhirnyaaa tak sangka Mar one of winner untuk deco ni. Hehhe taksangka taw. hhu . Cupcake Mar yang ke tiga! LAWA TAK? hhe simple but nice . Alhamdulillah . Suka sangat! hhe
Thankyou California Raisins! Mar dah amalkan makan kismis taw untuk bulan puasa ni. 
Memang sangat bertenaga walaupun bersahur hanya dengan kismis & air masak. 

Korang pun boleh dapatkan kismis california ni & amalkan makanan yang berkhasiat taw.
Happy Ramadhan & Selamat Beribadah taw .

Bye 
xoxo


You Might Also Like

0 comments: