Facial treatment

Hadiah untuk Hari Ibu - Natasha By Dr. Fredi ada Set Promo!

May 02, 2018,0 Comments

Assalamualaikum Semua:)
 Korang tahu tak 13 Mei nanti kita akan sambut Hari Ibu? Bila dengar je Hari Ibu mesti semua dah tak sabar nak beli hadiah untuk ibu masing masing kan? Mestilah, Mar pun tak sabar nak balik kampung ni nak bagi hadiah kat Mak hehe. 
Yang paling best bila Mar dengar produk NATASHA BY DR FREDI ni ada buat promosi sempena MOTHERS DAY ni taw. Kalau korang nak tahu Mar dah guna hampir 3 minggu dah produk yang terkenal dekat Indonesia ni. Yup! Bila Mar guna maknanya bestlah. 
____________________________
Mar akan pastikan produk tu bagus untuk kulit Mar, terbukti secara klinikal baru Mar akan konsisten pakai taw. So kalau nak tahu sesuai tak korang kena lah cuba guna & rasai sendiri dulu. Korang boleh baca dekat SINI untuk tahu tentang produk NATASHA yang Mar dah gunakan. Bila okay pakai  so Mar decide nak hadiahkan Set Promo untuk ibu Mar !  Yeyy!
Ini dia Set Promo NATASHA BY DR. FREDI.
Sekarang hanya RM299 
SET SKINCARE + FACIAL + LAT + BUNGA . 
Wah pakej yang sangat best, siap ada facial, siap ada bunga! Isk mana nak dapat macam ni korang? Sebab tu lah Mar ambil set promo ni, siap boleh bawak ibu kita pergi facial. Untungkan! :)

Dalam Set Promo Natasha By Dr Fredi ni korang akan dapat :

1)Facial Cleanser Oxygen Bubble - Yang ni boleh apply terus pada muka, tak perlu basahkan muka pun. So convenient esp kalau travel & nak basuh muka! Letak then nanti bubble akan form then settle!
2)Toner Ianya penting selepas cuci muka.  Skincare paling basic adalah cleanser & toner. .
3)CC Cream - Bagus sebab ada sunblock & apply sikit je, dah neutral look!
4)Krim Leher - Bukan hanya pada mereka yg expose je, ini boleh digunakan untuk jaga wrinkle & tekstur leher. Orang cakap umur boleh dilihat pada leher kita? hhe jeng jeng jeng! 
5)Extra Moisturizing Cherry Lip Care- Paling best untuk bibir sebab ada vitamin c, ianya untuk melembabkan & juga mencerahkan bibir kita taw. 


Korang, bukan itu sahaja taw, untuk first trial, ada 50% discount untuk facial & 20% utk other treatment ❤️ Facial insyallah jadi around RM60++ Sahaja☺️  So cepat cepat contact NATASHA BY DR FREDI untuk dapatkan Set Promo & juga diskaun okay! Yes, Mar recommend untuk korang try produk ni sebab best, sesuai dengan kulit muka taw :)

For more info :
Follow INSTAGRAM : 
 @natashaskin_my ❤️

Bye! Happy Mothers Day to all mothers out there!
xoxo


You Might Also Like

0 comments: