Homestay untuk seminar

Homestay Best untuk Seminar - Agrofarmstay Melaka

January 08, 2016,2 Comments


Agrofarmstay, Durian Tunggal Melaka. 

menarik dengan gaya kampungnya. Nak bercuti ala " Eco-Tourism" memang saya suggest di Agrofarmstay Melaka . Sebab ini kali kedua saya holiday & berseminar kat sini.

Kemudahan Homestay  ni memang banyak terutamanya dari segi : 

-Bilik Seminar/ Bilik mesyuarat
-Dewan lily
-Dewan palma
-Kolam renang
-Rumah kasut (karaoke Lounge)
-Surau teratai
-Pet house
-Chalet
-Bilik “garden View”
-Bilik “ River View”
-Villa 7 bilik 


Biasa organisasi mesti akan cari satu tempat seminar best atau selesa lengkap dengan penginapan sekali , jadi bila saya berseminar kat sini minggu lepas, saya rasa Agroframstay memang sangat sesuai lah. 

Dewan di Agrofarmstay ni lengkap dengan bilik yang agak besar. 




Then, ada satu lagi dewan makan kat sana yang boleh jugak buat dewan terbuka . macam gambar kat bawah ni . Okay lah selesa.



Bilik bilik penginapan di agrofarmstay banyak jenis antaranya  :





Chalet chalet yang sempat saya shoot di agrofarm pun sangat unik dengan warna warna colourfull . Sape kata Melbourne je ada rumah colourful mcm ni . hhe . Tengok chalet Agrofarm, bukan main lagi kan . gila tak cantik !












Rumah kasut ni adalah tempat karoake . Kalau masuk rasa macam masuk Gua . Heheh


Bersama adik beradik blogger
 KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


Ini Bujang , haha  Kuda ni dia suka ngorat perempuan sebab dia jantan! hhe 


Bersama En.Bari Pemilik Agrofarmstay Melaka

Jadi kepada organisasi yang memang cari tempat untuk seminar, saya suggest Agrofarmstay ni . Agrofarmstay memang tempat sesuai untuk buat program, team building,kursus dan macam macam lagi. Kepada yang berminat 
boleh terus direct ke alamat berikut dan hubungi no yang tertera .


Lot 453, Batu13, Jalan Tebong/Machap, 76100 Durian Tunggal, Melaka.
Tel : 06-2322761/016-2098623/012-2118246
Faks :06-2328034



Where Fun & Farm Meet !



You Might Also Like

2 comments:

  1. rasa tenang dan nyaman jer kat sini kan.

    ReplyDelete
  2. I got too much interesting stuff on your blog. I guess I am not the only one having all the enjoyment here! Keep up the good work. homestay melaka

    ReplyDelete