O'Coffee Club Kinokuniya

January 16, 2016,3 Comments


Okay awak, hari ni updated blog kat O Coffee Club Kinokuniya KLCC .

Korang mesti pernah pergi kan kedai buku famous kat KLCC , Yes Kinokuniya ni memang terbaik lah, semua buku ada . Saya tak tahu lah buku apa yg tak da . haha sebab buku buku yg biasa saya cari tak da la yg rumit rumit . heee .


Boleh dikatakan semua orang yg ternama ramai ke Kinokuniya la , bukan setakat artis, menteri tapi sultan pun masuk kinokuniya . Bagi saya kedai buku ni bukan hanya bagus dari segi buku buku terbaik sahaja tapi staf staf kinokuniya pun best , tertarik bila tengok uniform diorang yg kemas siap pakai apron lagi . Haip, ingat kedai makan je boleh pakai apron heheh .


Sebelum ni saya suka jugak lepak kat MPH  Nusentral , kedai buku ni pun bukan main best jugak sebab korang boleh lepak baca buku sebelum beli . Mph Nusentral agak besar dan ada bangku bangku yg tersedia khas untuk korang yg nak selak selak buku mana yg korang suka . Memang seronok .


Bila di Kinokuniya ada jugak saya nampak diorang lepak lepak dulu baca buku . Ada tempat tempat duduk yg boleh lepak . Agak menarik .

Dan yang paling menariknya Kinokuniya ada Café . Cafe & Art Design di tingkat dua . Café O coffee Club tu lah tempat saya lepak updated blog . Kedai ni menarik bagi saya sebab suasana dia sunyi dan tenteram nak updated blog , yg penting wifi laju. Tapi korang tak boleh nak lepak lama kalau updated blog dengan lappy sebab kat café ni tak da plug okay .




Makanan kat café ni best la jugak . Tapi kalau Lemon Tart dia saya tak suka sangat sebab terlalu masam, kalau kurangkan masam mungkin lagi sedap.

So nanti kalau saya nak lepak bincang pasal business maybe saya pilih O coffee Club ni . Nak dating pun boleh . Eh ! hahha . Nak dating dengan sape awaaaaak , pakwe tak da . HAHA !



Okay semua, kalau sudi selalu lah jenguk jenguk blog kesayangan saya ni taw . www.puterymemory.com. Nak follow ? boleh sign in kat kotak follower kat sebalah .
Terima kasih sangat sangat kepada yg dah follow .
 I love my readers !



You Might Also Like

3 comments:

  1. Asalam saya follow blog awak ya..menarik nampaknya blog ini

    ReplyDelete
  2. hai , ain datang singgah sini dan follow awak .
    salam perkenalan :)

    ReplyDelete