Pembersih 'lelaki' pun ada? -Nanafabeauty produk lelaki & wanita terbaik

January 08, 2016,1 Comments


NANAFA JUTA BEAUTY
Licin Monne Putih Seppo
Saya paling tertarik dengan tagline Nanafajuta beauty ni, Licin Monne Putih Seppo. 
Sapo tok pehe meh sayo tere . Hhe tak phm kan . 
Maksud dia, Licin sangat dan Putih melepak gitew .heww .


Kebetulan pulak pembersih muka da nak habis, boleh laa saya try Nanafajuta beauty . Pakai sekali rasa tegang je muka . Okaylah tu . Yang penting saya suka kalau pembersih muka tu buat muka rasa segar .


NANAFAJUTABEAUTY

Haih jelesnya korang yg dah ada suami . hhe

Sebab apa , pembersih muka ni unisex taw . boleh pakai lelaki dan perempuan , so korang boleh la share share dengan suami. Sweetnya! 
Macam Dilwale giteew . 
Ouch *kemainkan mentang mentang musim demam delwali sekarang* . 
Saya pakai sorang je laa awaak . hhe

Bila saya baca balik, banyak jugak kelebihan Nanafajuta beauty ni  antaranya :


-Menghilangkan jerawat pasir/jerawat batu
-Mencerahkan kulit secara sekata
-Memudarkan parut jerawat
-Memudarkan jeragat
-Mengekalkan kelmbapan kulit wajah
-Mengecilkan pori-pori kulit
-Menganjalkan dan menyegarkan kulit
-Sungguh menjimatkan
-Semulajadi
-Membuang toksin
-Berdaftar dengan kkm .


WM: RM80 EM: RM85
Founder Nanafajutabeauty pun muda lagi , 
hensem pulak tu mesti hari hari pakai Nanafajutabeauty ni .
Ehem orang kita, orang Kelantan . Hebatlah, salute org kita . 
Yaa awak, saya pun orang Kelantan laaa . Hee

Ahaa , Nanafajuta beauty jugak ada produk special untuk lelaki taw .
Siapa kata pembersih Wanita je ada , rupa-rupanya pembersih ‘Lelaki’ pun ada taw . First time jumpa dari produk Nanafajuta beauty ni. 

Ehem! 
yang ada suami wajiblah bagi hadiah kat suami kan. Hhe .
Saya yg single mampu tersenyum je . hahah .
Buat hantaran untuk si dia la, apa lagi . Heee


HEROES NANAFAJUTA BEAUTY


Untuk si hensem & si cantik boleh terus usha Nanafajuta beauty di FB & IG :
Facebook : nanafabeautyhq
Instagram : nanafabeautyhq

Berminat dengan produk yang boleh tahan ni terus hubungi mereka okay .
Hubungi :
Nanafa Juta Beauty
Lot 211, Kampung Pulau Panjang ,
Jalan Sabak, Pengkalan Chepa,
16100, Kota Bharu, Kelantan.
Call : 016-4126546




You Might Also Like

1 comment: