Terung goreng

Terung Goreng Boleh buat Snek sambil tengok Tv

January 16, 2016,2 Comments


Terung goreng cicah sambal kicap !
Hey ! peliknya terung goreng makan macam tu jer? Sedap ker?

Tak pernah tahu boleh makan macam tu jer . Paling Best bila ada housemate  dari serata negeri ni . semua makanan kita dapat belajar . Tengok diorang kusyuk jer makan terung goreng cicah sambal kicap depan tv . Haha .



Bila saya try, sedaplah awaak ! patutlah beria korang makan ya .
Yang penting  saya mudah belajar makan makanan orang walaupun benda tu tak sedap tapi bila dah biasa . boleh masuk !  Yey!

Kalau bagi yang tak biasa makan jgnlah nak meng 'eeyerk' kan makanan org taw . Tak elok tak baik taw ! Mana tahu makanan tu best sedap di mata diorang , jaga hati diorang . Behave dengan tindakan dan kata kata . Saya cakap macam ni sebab ada yg macam tu . Saya pulak yg rasa nak lempang laju laju hhe .

Kalau nak tahu saya try goreng sendiri terung ni dan buat sambal kicap . Sedap . Terung jugak boleh makan bakar taw . sama jer cicah dengan sambal kicap jugak . Sambal kicap nak buat senang jer awak .
 ( Kicap + cili api + asam limau ) Sedap !



pic google



By the way , thanks housemate sebab kenalkan makanan yg tak pernah saya rasa.  Best dapat housemate macam ni . Macam macam makanan kitorang boleh share taw .

I love terung ! Ehem .



You Might Also Like

2 comments:

  1. terung goreng sedap..sesekali tukar snek apa salahnye..heee

    ReplyDelete
  2. wahhhh sedapnyyaaa.. ain dh la suka makan terung..

    ReplyDelete